luni, 14 aprilie 2008

Cronia pasarii-arc


Sunt foarte putini scriitorii care m-au facut sa pot sa citesc o carte cu sufletul la gura si dupa ce o termin sa mai am rabdare sa citesc inca una de acelasi autor. Majoritatea scriitorilor au acelasi stil, car oboseste la un moment dat. Dar Haruki Murakami, in afara de 2-3 idei care se pot regasi si in alte opere, nu are nimic asemanator. Cronica mi s-a parut unica prin stilul si ideea ei de baza. Este vorba despre un barbat aproape parasit de nevasta si care din pricina inexistentei unui loc de munca ajunge sa cunoasca niste persoane care ii tulbura viata.
Este o carte pe care am citit-o cu rasuflarea la gura.
Cum am terminat-o am dat o fuga pana la bibloteca si am imprumutat "La capatul lumii si in tara aspra a minunilor". Mai am putin si o termin si pe asta.
Revin cu impresii.