luni, 4 iunie 2007

inca o zi banala...m-am cam saturat de banalitatea asta!!!dar in fine;nu prea am incotro,nu? eh...dar macar sunt doua saptamani "singura acasa"-sunt ai mei plecati la mare!!!macar pot sa fac si eu tot ce imi pofteste inima! si cand stai sa te gandesti ca nu sunt plecati de nici o zi si eu deja mi'am inceput planurile de distractie.......m-am vopsit!!!!ieiii!!!!...sunt albastra in cap!toata seara n-am prea facut altceva decat sa imi exprim aceasta bucurie! nu stiu sincer de cand nu m'am mai simtit atat de bine...si asta dupa ce am avut o zi in care m-am simtit foarte prost( m-am gandit ce s-ar intampla daca i-as schimba profei de chimie substantele intre ele si cand ar face un experiment i-ar exploda in fata.La sfarsitul zilei,ca totul fusese mult prea frumos ca sa fie adevarat, apare si bunul si mult prea iubitul meu prieten Ionut[simte-te] cu glumele lui...) dar in fine! totul s-a terminat cu un par vopsit si cu o discutie cu magda care m-a facut sa rad!!!gratzie magda!